امام جمعه شیراز گفت: اگر در انجام خدمت کوتاهی کنیم ائمه ناراحت می‌شوند ممکن است که شما بگویید مردم حقوق شهروندی دارند اما از نگاه دینی حق آنان بیشتر است چرا باید فردی را که امام زمان(عج) آن را دوست دارد به آن کم‌توجهی کنیم.
کد خبر: ۷۷۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 26 August 2019

تعدیل نیرو نکنید

به گزارش تابناک فارس: آیت الله لطف الله دژکام صبح یکشنبه در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی بیان کرد: باید قدر فضایی که برای خدمت رسانی به مردم فراهم شده را بدانیم و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: اگر در انجام خدمت کوتاهی کنیم ائمه ناراحت می‌شوند ممکن است که شما بگویید مردم حقوق شهروندی دارند اما از نگاه دینی حق آنان بیشتر است چرا باید فردی را که امام زمان(عج) آن را دوست دارد به آن کم‌توجهی کنیم.


وی به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه کرد: تا جایی که امکان دارد تعدیل نیرو در دستگاه های تحت امر نداشته باشید و امکان توسعه فعالیت ها را به کارمندان و کارکنان دستگاه ها نیز بدهید.

 کمبود امکانات در مهار آتش سوزی‌ها

فرماندار شیراز با اشاره به آتش‌سوزی در ارتفاعات کهمره سرخی بیان کرد: طبق هشدارهای داده شده و بارندگی های اخیر متاسفانه امسال نیز شاهد حادثه آتش‌سوزی بودیم که الحمدالله با تلاش ها و اقدامات انجام شده دستگاه های مرتبط مهار شد.

امیری با ابراز گلایه از اینکه در بحث مهار آتش سوزی‌ها، دچار کمبود تجهیزات بودیم گفت: امیدواریم در آینده شاهد چنین حوادثی نباشیم.

ما نیز امیدواریم شاهد چنین حوادثی نباشیم اما قاعدتا ابراز امیدواری باعث نمی شود کمبود تجهیزات در مهار آتش  سوزی ها جبران شود!!! 

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و بایستی تمامی دستگاه ها در شرایط کنونی بسیج شوند، گفت: علیرغم مشکلات و کمبودها دولت ارائه خدمات در بخش های عمرانی متوقف نکرده است.

منظورتان از ارائه خدمات عمرانی وجود 2 هزار و 600 پروژه نیمه‌تمام دولتی در استان فارس است یا  حداقل 71 هزار پروژه نیمه تمامی که در کشور وجود دارد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار